کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749201932 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317817 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشکل برنامه Photos ویندوز ۱۱ با بروزرسانی جدید حل شد

تقریباً یک ماه پیش، مایکروسافت مشکل برنامه Photos در ویندوز ۱۱ را تأیید کرد. این مشکل باعث می‌شد که برنامه به دلیل تداخل با یک خط مشی گروهی یا خط مشی CSP (ارائه‌ دهنده خدمات پیکربندی) غیر-ادمین، راه‌ اندازی نشود.

مایکروسافت در وب‌ سایت داشبورد سلامت ویندوز خود توضیح داد که چگونه این مشکل بعد از یک بروزرسانی اخیر برای برنامه Photos ظاهر شد، که اکنون در صورت فعال بودن خط مشی BlockNonAdminUserInstall CSP یا خط مشی گروهی معادل آن، با مشکل مواجه می‌شود. با این حال، خبر خوب این است که به نظر می‌رسد این مشکل کاربران خانگی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

 

مشکل برنامه Photos ویندوز ۱۱ با بروزرسانی جدید حل شد

 

این غول فناوری توضیح داد:

اگر دستگاه شما برنامه Photos مایکروسافت را از فروشگاه ویندوز در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۴ یا بعد از آن (نسخه ۲۰۲۴.۱۱۰۰۵۰.۲۹۰۰۹.۰ و بالاتر) بروزرسانی کرده است، ممکن است با مشکلاتی در راه‌ اندازی برنامه مواجه شوید. هنگام راه‌ اندازی برنامه، ممکن است یک چرخه چرخان نمایش داده شود و سپس ناپدید شود. اگر ابزار نظارت Procmon در دستگاه شما نصب شده باشد، این خطا ممکن است به عنوان خطای "دسترسی رد شد" در خروج از فرآیند ("وضعیت خروج: -2147024891") نمایش داده شود.

این مشکل به احتمال زیاد در صورتی رخ می‌دهد که خط مشی "جلوگیری از نصب برنامه‌ های بسته‌ی ویندوز توسط کاربران غیرمدیر" یا معادل ارائه‌ دهنده خدمات پیکربندی (CSP) آن، یعنی BlockNonAdminUserInstall را فعال کرده باشید.

احتمالاً کاربران دارای نسخه خانگی ویندوز با این مشکل مواجه نخواهند شد، زیرا خط مشی‌هایی که ممکن است باعث بروز این مشکل شوند، به احتمال کمتری در محیط‌ های خانگی اعمال می‌شوند.

در همین حال، مایکروسافت همچنین یک راه‌ حل دقیق برای بخش IT و مدیران سیستم ارائه کرد که شامل چند مرحله بود.

امروز، مایکروسافت تأیید کرد که این مشکل با بروزرسانی جدید برنامه Photos برطرف شده است:

رفع مشکل: این مشکل با نسخه ۲۰۲۴.۱۱070.۱۵۰۰۵.۰ و جدیدتر برنامه Photos که در ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۴ در فروشگاه مایکروسافت منتشر شد، برطرف گردید. دستگاه‌ های ویندوز طی هفته‌ های آینده به‌ طور خودکار برنامه Photos بروزرسانی شده را بدون دخالت کاربر یا مدیر دانلود خواهند کرد. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه برنامه Photos مایکروسافت یا با انتخاب گزینه "دریافت بروزرسانی‌ ها" از فروشگاه مایکروسافت، آخرین نسخه برنامه Photos را بلافاصله دانلود کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50546 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/28 تعداد مشاهده: 715
سافت گذر